Koupelny

Spojení vody a architektury: GROHE SPA představuje unikátní koncept „akvatektury“ na milánském Design Weeku

Od   | 

Symbiotický vztah mezi přírodou a kulturou v historii významně ovlivnil umění, módu a architekturu. Právě probíhající milánský Design Week se letos nese v duchu „Materia Natura“ a snaží se odhalit různé dimenze, v nichž může příroda sloužit jako zdroj inspirace.

Největší světová událost v designu je ideálním místem pro prezentaci GROHE SPA, prémiové podznačky společnosti GROHE, která je předním světovým výrobcem kompletních koupelnových řešení a kuchyňských produktů. Slovo SPA pochází z prvních písmen latinského výrazu „Salus Per Aquam“, který by se dal přeložit jako „voda zdrojem zdraví“. Při oslavě transformační síly vody v působivém Palazzo Reale nedaleko katedrály Duomo představuje společnost GROHE pečlivě vybraná koupelnová řešení, která jsou ztělesněním nového luxusu a kvality na míru v ucelené instalaci.

Zdroj: Grohe

Pocta přírodě a historii

Instalace GROHE SPA na nádvoří Palazzo Reale vychází z konceptu „akvatektury“, spojení vody a architektury. Představuje řadu prostorů, které vyzdvihují význam a důležitost vody v architektuře a blahodárné účinky, které toto spojení přináší zdraví a duševní pohodě. Instalace navržená interním týmem pro globální design a identitu značky LIXIL uctívá historii výstavního prostoru, připomíná jeho minulost a prolíná ji s moderním konceptem značky GROHE SPA, „Salus per Aquam“. Tým se nechal inspirovat nádherným nádvořím impozantní historické památky a tématem letošního Design Weeku, kterým je „Materia Natura“. Podařilo se mu smysluplně propojit přírodu s architekturou do pohlcujících prostorů, které odrážejí podstatu GROHE SPA a vybízejí k zamyšlení, načerpání energie a osvěžení.

„Prostřednictvím naší instalace v Palazzo Reale odrážíme složité pouto mezi přírodou a lidskou tvořivostí a propojujeme bohatou historii královského paláce s moderním étosem GROHE SPA. Naše „akvatektonické“ prostory zvou návštěvníky na smyslovou cestu za hlubokým prožitkem „Salus per Aquam“ a demonstrují význam vody v architektuře. Slouží nejen jako výkladní skříň, ale také jako inspirace pro architekty a designéry, která podporuje spolupráci a experimentování,“ vysvětluje Patrick Speck, vedoucí oddělení LIXIL Global Design EMENA.

Zdroj: Grohe

Nová definice luxusu ve čtyřech úrovních

Každý prvek „aquatektury“ představuje jednu ze čtyř úrovní značky GROHE SPA. Návštěvníci se vydají na strhující cestu, na které jsou k vidění špičkové produkty pro vytvoření dokonalého domácího wellness. Sprchová řešení, jako například GROHE Rainshower Aqua a moduly F-Digital Deluxe, kombinují nadčasovou eleganci s moderními technologiemi a využívají světlo, páru, zvuk a vůni k potěšení smyslů. Venkovní sprcha GROHE Atrio nabízí unikátní spojení s přírodou, které přináší neobvyklé osvěžení a nabití energií. Při přechodu na třetí úroveň je v centru pozornosti kolekce GROHE Colors s novou povrchovou úpravou Satin. Tato nová barva je k dispozici pro produktové řady GROHE Allure a GROHE Atrio spolu se sladěnými sprchami a doplňky v barvách Satin Steel a Satin Graphite.

Vrcholem druhé úrovně je nová kolekce GROHE Allure Gravity Private Collection. Tato řada baterií, která spojuje štíhlou čtvercovou siluetu s neomezenými možnostmi přizpůsobení, se dodává s vyměnitelnými krycími deskami, které jsou precizně vyrobeny ze skla, zrcadla nebo mramoru. Společnost GROHE spolupracuje s firmou Caesarstone, světovým průkopníkem v oblasti prémiových pracovních desek, na výrobě krycích desek v nadčasovém designu a s nadčasovou kvalitou. Expozici uzavírá první úroveň, která je věnována kolekci GROHE Icon 3D: Tyto exkluzivní baterie vyrobené 3D tiskem z kovů posouvají udržitelným způsobem hranice možného, pokud jde o míru přizpůsobení koncovému zákazníkovi.

Zdroj: Grohe

 

 

 


You must be logged in to post a comment Login